onsdag 8 april 2009

Israelskivan klar! :)

Då var den färdig. Själva skivan är inskickad vid post och jag håller på och laddar upp alla pdf-filer till en server så ska häftet tryckas nästa vecka också.. Spännande hade dock hoppats på en provtryckning innan så man ser om det är för mörkt/ljust och så men så blir det inte... Ska kolla med gänget om jag får lägga upp framsidan får läggas in här på bloggen för nyfikna (främst Emelie kanske ;) men det kasnke är konfidicellt några dagar till men iaf på lördag så kommer den visas offentligt. Hoppas jag inte blir helt nersågad av krititkerna...

För övrigt är jag halvnöjd med skivan.. Hmm.. Kanske 60% nöjd... Så det är ju inte helt bra men med tanke på tidsbrist, magkatarr, tentor m.m. får det duga och Siv och Urban som håller i skivprojektet verkar nöjda så.. Tycker dock det är lite stilbrott i skivan. Får se om ni håller med..

1 kommentar:

Emelie sa...

Ja jag vill se :D :P
Du börjar fatta hur jag är nu :P :P Hahah