torsdag 2 juli 2009

Slutkörd

Ja då är man i en nygammal fas i livet... Vården.. På grund av tystnadsplikten kan jag inte lämna ut mycket information men om vi säger så här.. Tålamodskrävande, onda fötter och tidiga mornar :) Verkar smitta också för ikväll när jag skulle gå hem gick jag ut, kom på att jag fick med mig larmet/telefonen - gick in och lämnade av den, gick ut och kom på att jag fortfarande hade medicinnyckeln på mig... Suck

En annan jobbig sak är att jag bara jobbat med vikarier denna vecka.. Vikarie+vikarie= jobbigt..Förstår inte att de inte lägger schemat så en vikare alltid jobbar med en ordinarie personal.. Men det funkar bra.. Risk för att jag blir lite bossig kanske men jag känner att jag börjat få kläm på rutinerna nu och faktiskt så flyter det bra (även när jag inte bossar/pushar på)... :)

Flytten närmar sig och de ringer konstant för att få kolla på lägenheten nu.. Jobbigt när typ 30 pers står i kö och alla vill se bara för att det är ett spännande område men sorry är man inte bland de 10 första så kommer man nog inte att få komma :P

Nu ska jag vila fötterna och äta jordgubbar med mjölk.. För imorrn åker min älskling till Ralle och så ses vi inte på en HEL vecka! Så länge har vi inte varit ifrån varandra sen vi gifte oss :(

Inga kommentarer: