måndag 20 december 2010

Sjuk i juletid..

Ojoj vart tar tiden vägen? Idag är det 20 dec. Om fyra dagar ska vi fira jul hemma hos oss - mig och Henrik. Det ska bli mysigt så klart men hur ska man hinna? Jag minns inte ens när jag städade sist men det är nog faktiskt ganska länge sedan. Tillräckligt för att man ska kunna handplocka dammtussar i hörnen. Det går iofs ganska snabbt men jag vill ju att det ska vara fint när det kommer gäster på julafton. Granen som jag ville ha uppe två veckor innan jul är ännu inte inhandlad.. :( Alla julklappar är inte heller fixade. Och julklappen till Henrik verkar som den inte hinner komma till jul :( Och så blir man sjuk nu. Eller nåt fel äre iaf för jag ligger utslagen i huvudvärk. Har inte ätit idag, annat än godis och har blivit sådär hungerillamående. Nu äre iaf mat på gång så med mat i magen och alvedon i blodet hoppas jag att de ska gå att juldona lite mer här ikväll. Imorrn slipper ja förhoppningsvis upp tidigt iaf. Hoppas på kvälljobb istället. Får väl se.. Men mest av allt önskar jag mig en gran imorrn!

Inga kommentarer: