onsdag 22 april 2009

Jag är så trött...

Ja nu tror ni att jag inte sover men mitt problem uppstår när jag sover! Jag sovar ca 8 timmar per natt vilket jag trivs bra med generellt MEN jag får inte sova ifred. Nu är det inte Henrik som är problemet men mina drömmar. Jag är så slut varje morgon när jag vaknar för jag drömmer så mycket tok! Alltså varje morgon är som att vakna efter ett riktigt jobbigt träningspass! Natt efter natt.. Och det är inte alltid det är angenäma drömmar heller utan iblan är det ritkigt jobbiga saker jag drömmer... :( I-landsproblem kanske men vet inte vad jag ska göra :P Sen att det dessutom är så ljust på natten får mig att sova lite extra oroligt så jag vaknar, somnar drömmer, vaknar, somnar, drömmer ja ni fattar :) Så jag minns inte när jag sov en hel natt sist.. Hmm..
Och ibland så drömmer man nåt så hjärtslitande att man bara ligger vaken mitt i natten.. Inga mardrömmar direkt men nån natt (iofs länge sen) var jag spindelmannen, jag är med i biljakter, inatt hade jag iofs en ganska lugn dröm "dopundervisning på en nätportal" och ja jag är nog lite lustig :) Men ibland är det andlig kamp, demonutdrivande, allmänt mörka drömmar och hemskheter också men när jag vaknar då och en bön brukar få mig att lugna mig men undrar vart all skit kommer ifrån.

Väckte dock både mig och Henrik med mitt prat inatt då jag sa "Ja just det jag heter Maria Herza, före detta Duveskog och jag har bott både i Kenya och sedan också i Tunisien"... Hmm.. Ja det är väl posetivt att man försöker bekanta sig men snubben i sängen intill antar jag :)

Kanske är all islam som fyller huvudet nu :P Läser en kurs och har precis skickat in en text! Känner mig så nöjd. Den ska in på söndag :D Däremot har jag en arabisk skrivuppgift som vi haft tre veckor på oss med. Bara en kvar nu :) Men det är lugnt. Ligger bra till med schemat nu.. Ikväll är det dock cellgrupp så ska förbereda för det.. :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Spindelmannen minsann! Det visste jag inte ;)