fredag 4 september 2009

48 timmar kvar..

Ja nu är det inte länge kvar innan vi ska vara "klara".. Det är vi inte kan jag trösta alla med så vi får skjuta fram avresan ;) Närå klara är vi inte men får åka ändå!

Så... Ska snart flytta ut från TG, håller på och ska försöka bränna ut vår bröllopsfilm och ska dessutom hälsa på sommarjobbet, morfar, Bodéns och Julia idag + göra en stek hade jag tänkt.. Imorrn är det LIIITE lugnare då ska vi på båttur på Varpen och sen på kvällen är det Israelmöte i kyrkan. :)

Det är dock en lite sorglig period nu när man som sagt tar avsked av allt och alla.. Vissa misstänker man att man faktiskt kanske inte träffar mer på den här sidan Pärleporten andra missar man mycket av på annat sätt. Som mitt kommande "dubbelkusinbarn" vars första år jag inte kommer få vara med på alls... :(

Oroa er dock inte på måndag när jag väl landat är sorgeperioden över och då kommer den entusiastiska Mijja tillbaka :)

1 kommentar:

rebecka. sa...

längtar efter den entusiastiska mijja men hon får lov att vara i en liten sorgeperiod just nu. Bättre nu än sen. :)