lördag 9 maj 2009

Bebis..

Kolla Henriks blogg herza.blogg.se

Bebis? Nja.. Det skulle väl ha varit idag, eller snarare imorrn som bebisen skulle kommit enligt traditionen. Idag har vi varit gifta i 9 månader. Tack älskling :) Dagen till ära firades med scones, ett avsnitt Seventh heaven en kort joggingtur och resten av dagen kommer firas på Betel med årsmöte för TG. :)

Ps. Fick en sista minuten plats till afrodansen igår. Gissa om jag har ONT i kroppen nu :) Eller, egentligen bara i ryggen i massa muskler jag inte visste fanns. Kanske är ett gott tecken att jag itne har ont i ben,armar och mage då borde ju vattengympan gett lite restalt iaf. Började betvivla när man ser alla tjocka tanter som går dit utan att de gör skillnad. Mig har det ju heller inte hjälpt så känns nästan lite meningslöst att man gått dit minst en, ofta två gånger i veckan.. Men men.. Nu har jag iaf joggat två gånger denna vecka och hittills tränat varje dag den här veckan. Imorrn tänkte jag ta det lite lugnare med en lång promenad om vädret tillåter..

Inga kommentarer: