fredag 29 maj 2009

Nu äre slut

Ja nu är jag trött! Core var väldigt jobbigt dock inte främst för bålen som den är avsedd för utan för mina stackars små fötter. Jag är väldigt plattfot och lever ett ganska normalt liv men viss träning ger mig rejält ont. Ett exempel är balanskrävande idrott som t.ex. skridskoåkning. 10 minuter på skridskor och sen kan jag inte gå mer den dagen... Och vi började med 15 minuter benträning på Coren idag. Benträning med fokus på balans. Jag var SÅÅÅÅ nära att bryta och ge upp för jag hade sendrag typ hela tiden, benvalvet sväller upp och gör så ont! Men härdade ut och sen var det dags för träningen för mage, rygg och bål. Det gick skapligt men jag hade ju slitit som ett djur redan för att distrahera smärtan så jag var ju helt död när vi väl kom dit. Dock var de övningarna lite roligare så jag kommer nog gå igen men bättre förberedd med hålfotsinlägg får se om de hjälper. Idag fick jag bryta med 2 minuters mellanrum och massera fötterna. Känns lite pinsamt :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men bra jobbat hörrudu! ;)

/Carro

Emelie sa...

Hörredudu. Dåligt med Updates här. Och vart har praise bilderna tagit vägen?

Visst är det ungdomsscellgrupp på onsdag?

KRAM