torsdag 4 juni 2009

Ont i kroppen :P

Ja idag var första gången på länge utan träning.. Körde dock bil och höll på att krocka! Riktigt obehagligt i regnet, en korsning och helt plötsligt dök en bil upp ur döda vinkeln och jag fick tvärnita. Var inte så nära men blev skraj ändå..

Inatt hade jag en intressant dröm.. Jag Kalle Anka och Knase var och hälsade på Knases flickvän mörkrets furstinna.. Ja jag har läst mycket Kalle på slutet och antar att det är dags att dra ner nu :P

Sitter med mitt sista arbete för den här terminen! Så skönt men känner mig inte helt nöjd. Har skrivit en bra uppsats men inte direkt svarat på frågorna han ställt :( Får se om jag måste skicka in det som det är. Imorrn vid lunchtid åker vi nämligen till Jönsköping för bröllop. Blir enda semesterveckan vi har ihop så efter det ska vi göra en liten roadtrip och hälsa på nära och kära och CAMPA! Är så fruktansvärt campingsugen nu så jag skrämmer mig själv. Hoppas dock på att vädret ska vända! :)
Så imorrn 07:30 går jag upp mot sista träningspasset på 10 dagar... Core... Sist hade jag så sjukt ont i 4 dagar så får se om jag kan röra mig på bröllopet.. Skeptisk :P Har haft ont i kroppen av träningsvärk nu i över en vecka.. De hinner ju inte lägga sig innan jag går på nästa pass men nu ska kroppen få vila lite iaf :) Men löparskor och inlines får nog följa med på roadtrippen :)

Och så hade vi bröllopsplanering ikväll för Marre och Josef gifter ju sig om mindre än två månader och man har ju fått förtroendet att vara värd... Hmm :) Hoppas vi klarar det!

Kram och hej dröjer nog till nästa gång nu!

Inga kommentarer: