tisdag 2 juni 2009

TRÖTT!

Usch.. Det är tidig morgon och spinning snart.. Jag är så trött! Och har fortfarande ont i några muskler sen förra träningspasset men nu vill jag inte vara oaktiv längre så upp och hoppa :)

Emelie praise bilder kommer.. Kanske ;)

Ingen cellgrupp denna vecka.. Jag jobbade kväll igår och idag och onsdag är det Ralleplanering och torsdag bröllopsplanering och sedan fredag åker vi till Jönköping och blir bort i ca 10 dagar!! :( Det är Stefan Asks fel att det inte blir senare på torsdagskvällen ;)

Nä nu ska jag göra gröt! Kram!

3 kommentarer:

Henke sa...

Stackars Stefan.. han blir påhoppad i sin ovetskap :)

Mijja sa...

Han kommer nog få veta eller hur Johanna ;)

Johanna sa...

Haha det är inte lätt att fylla år inte ;) Men jag kan ta på mig det hela istället slipper han bli oskyldigt dömd :)