torsdag 12 februari 2009

Torsdag..

Ja.. Idag var man hurtig... Tänkte man ;) Gick upp vid 6 för att gå på vattengympa. Var där vid 7 och simmade några hundra meter. Gumpade runt med alla tanter 60+ i 45 minuter och sedan kom Mirjam och jag simmade nästan 1000 meter till. Tydligen slog det här ut mig så jag sov 3 timmar i eftermiddags. Kan säkert finnas andra anledningar till ett enormt sömnbehov men sov gjorde jag iaf. Försökte plugga men som ni förstår så har det inte gått bra alls idag.. Nya tag imorrn.. :)

Det är dock otroligt påfrestande psykiskt att vara på badhuset.. Gissa vart tankarna går? Jo givetvis dykning... Har tyvärr inga bilder från dykning utomhus men har lite bilder från det att jag och pappa snorklade i Mombasa i Kenya -07 så det får duga så länge :) Bilderna med dykning är från vårat "prova-på-dyk" i Bollnäs sporthall som vi gjorde för att ta reda på om dykning var nåt för oss. Tyckte inte det var roligt att lära sig utan jag åkte som en jojo upp och ner mellan ytan och botten men nu när man behärskar det är det helt underbart!! Får be om ursäkt att vattenbilderna är så dåliga men de är tagna med en sån där 100 kr undervattenskamera ;)







Och vem vet. Om ekonomin tillåter kanske vi dyker på riktigt i Medelhavet om typ en månad ;) Gissa om man känner sig sporrad att spara lite extra med en sån morot :)

Inga kommentarer: