tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan!!

Ja.. Då är det snart dags för JUL... Egentligen är det väl redan jul men har varit lite för stressigt för att jag ska märka det än :P Jag har totalt snöat in mig på att göra julgodis i år.. Har väl gjort 15 olika sorter snart och några till blir det ikväll. Varför denna hysteri??? Återkommer om det..

Jobbar iaf sista dagen idag på fem dagar. Dessa FEM dagars ledighet har jag längtat efter och behövt sen vi kom hem från bröllopsresan i mitten på Augusti! Har en sista grej att köpa, sen ska vi handla lite mat annars ska vi slå in paket, rimma, göra tagsen till paketen och så ska ja gör lite julkola och tryfflar. SEN tar jag ledigt ;) Funderar på om vi ska se en film eller Bingolottos uppesittarkväll ikväll.. Den börjar ju bli klassisk men uppskattar kanske en film mer.. Men när man ändå ska pyssla så vill man ju inte bli distraherad heller. Är iaf JÄTTEtrött idag. Två sena kvällar så de är skönt att vi får vila lite längre imorrn. Ska till Lottefors och fira lite med svärföräldrarna och äta julfrukost! :) Blir så mysigt så. Önskar man kunde klona sig för det är jobbigt att ha "valt" min sida i år för med andra ord har vi "valt bort" Henriks sida.. :( För övrigt är hela julhelgen "ledig" och hoppas på att träffa Sam & Sara (Henriks bror) och åka och pimpla/åka skoter med familjen Boden :) OCH VILA!


Jag älskar julen och min exstas bör infinna sig snart.. :) Så mysigt att de blev en vit jul ändå. Gud hör bön :)

Inga kommentarer: