tisdag 30 december 2008

Älska ELLOS!

Har suttit en hel del på Ellos hemsida sista dagarna. De är REA där.. Bara förnamnet. Sorterar man kläderna i prisordning så får man fram MASSA billiga juveler.. Min garderob ska förnyas med följande...

Kjol 15 kr

Grön tröja 30 kr

Blå tröja 29 kr

Träningströja 49 kr



Klänning 139 kr



Boxisar 29 kr/fem pack



Tunika 25 kr

Köpte även lite annat men visst är det helt ok priser.. Köpte även en klänning jag kanske ska ha på bröllopet framöver men den är lite väl svart så är lite skeptisk. Köpte därför även tyg då jag iaf tänkte prova att sy en klänning :) Brunt och glansigt tyg typ siden... Kommer ju ha lite mera tid över från och med nästa veckas slut så jag ÄNTLIGEN får gå hem från det här eländans jobbet ;)

3 kommentarer:

Deborah Duveskog sa...

Jag hoppas verkligen att inga av dina arbetskamrater på jobbet läser din blogg, med all denna klagan ;)

Anonym sa...

Ellos har fått in många fina vårkläder också! :)

Anonym sa...

Jaa men det blir nog den gröna ändå, haha orkar inte sy och hålla på ;)
Kan man annat än älska rea? =)