fredag 19 december 2008

Tillägnad mina bröder



Ja... Ikväll dimper då den andra brorsan ner i brevlådan. Marcus kom i onsdags och som tur var var han inte så brun som jag målat upp för min inre syn.. När man är så blek som jag är nu så är de så jobbigt med alla fräscha människor :P Imorse så fick ja ha sjal på huvudet för håret va så fett och vill inte duscha på morgonen och gå 2 km med blött hår till jobbet. Ja - du hörde rätt jag jobbar idag. Har fortfarande lite febersvettningar inte minst när jag sover - därav det "fräscha" numera övertäckta håret :)
Jonas kommer om några timmar och då ska vi hem till mor och far och mysa lite.. Ni förstår av bilderna att mina brorsor.. Dom är... Inte riktigt som alla andra.. En är en knarkarkopia och den andra har minst en skruv lös. Eller som Henrik säger:
Det verkar ändå som kombinationen Andersson-Duveskog inte blev så lyckad i slutändan. Tobias är ju lite som han är... Och du och Debbie också.. Toni är väl den som är mest normal kanske... Jonas och Marcus vet jag däremot inte alls i vilket fack jag ska placera dem i

3 kommentarer:

Tha Duvez sa...

Mäh! Är det nå fel på oss? :( Jag är la ingen knarkar kopia

Marcus sa...

Vilken fin bild du hittade på mig. Har sällan sett mig själv så snygg du kankse kan skicka över en kopia? ;-)

Anonym sa...

hahaha! Du lyckas ju hitta dom bästa fotona på allt å alla jämt också! ;P
va trevligt me sjukdom å orklöshet i våran mörka juletid =)
Tycker synd om dig gumsan...hoppas du kryar på dig innan julafton! puss