lördag 17 januari 2009

Drömmarna..

Ja inatt har de varit fullt ös i mitt huvud. Har pratat en hel del i sömnen dessutom. Verkar dock som tur är att Henrik glömt det ;)

Iaf var jag tillbaka på jobbet för en dag och "slet", stannade säkert 10 timmar bara för att få lite kling i kassan (hade kanske behövt stanna 3), för att slutet av dagen få höra "nej men idag får du inte betalt för. Du blev uppsagd för någon vecka sedan. Jahapp..

Sen åkte vi till London. Jag gick och snurrade runt och letade Drottninggatan och kunde inte för mitt liv förstå varför jag inte hittade.. Det visade sig dock att kartan var över Stockholm ;) Men där mitt i London så möter vi Markus Ask, Jenny, Thomas och Jerker. Jerker var nyförlovad med en stor diamantring. Det ni ;) Så något sömndrucken skickade jag halvt medvetande ett sms till Jerker inatt "Grattis till förlovningen". Blir kul att se vad han svarar :D

Inga kommentarer: