tisdag 13 januari 2009

Jahapp...

Usch.. Antingen är det mig det är fel på eller så vet jag inte vad.. Vilken dag alltså. Vaknade, gick upp med Henrik, kollade tågbiljetter åt lillebror, ringde CSN, beställde kurslitteratur, ringde högskolan bla bla. Gick till TG. Sedan hände något drastiskt. Jag typ totalt däckade. Har typ legat i sängen hela eftermiddagen (ända tills Henrik skulle hem då jag torkade golvet och diskade)... Så antar att jag verkligen är arbetslös nu. Har saker jag borde göra men får ingenting gjort. Är SÅÅÅÅ trött och sov middag idag, la mig kl 19,30 och sov tills nyss. Det är 2,5 timme strax innan sovdags. Nja allt står nog inte rätt till..

Hade tänkt jag skulle göra en god avokadosoppa idag men gissa vad jag blir sugen på och gör till lunch istället?? Mannagrynsgröt + stuvade makaroner. Alltså inte ihop men sjukt ändå. Knasigaste lunchen någonsin :)

Det är två saker som skrämmer mig ang den här terminen... Dels att det kommer bli mycket småätande nu när man är ensam hemma.. Har en tendens att skåpäta, speciellt när jag är lite uttråkad... INGEN bra vana. Gäller väl bara att se till att ha nyttiga saker hemma antar jag. Det andra är att jag inte kommer få någonting gjort alls och att all självdisciplin och studiedisciplin är borta. Båda dessa saker bekräftades idag :(

Inga kommentarer: