måndag 16 mars 2009

Helgen

Ja.. Det har varit en riktig svullo helg.. Alltså äta GODIS. Jag försökte sluta i början av året vilket gick bra men har tappat stinget.. Ska börja igen. NU idag i denna stunden. Nu får det vara nog.. I lördags sov jag över hos Carin eftersom hon är nyopererad och knappt kan gå. (Knäet). Så vi hade en lugn kväll med melodifestivalen i hennes dubbelsäng. Mysigt :) Som den gamla "goda" tiden... Igår åkte jag vid 12 snåret hem och hämtade gubben. Mot söderhamn. Henrik köper alltid jeans på samma affär på e-center och vägrar ens kolla i andra affärer ;) Så det var jeansjakt igår coh vi sköt ett par ;) Annars var det inte mycket till shopping. En skön kväll med två wallander filmer blev det dock. Gillar dom bättre än beck. :) För övrigt har helgen varit nästan intill outhärdlig av klåda. Har fått en allergisk reaktion på hårborttagningsvax så jag har utslag på stora delar av kroppen vilket kliar enorm och kliar mig i obevakade ögonblick (sömnen) blodig. Mysigt värre alltså....

Hade arabiskaseminarium idag coh tentan är utlagd. Två veckor kvar nu att jobba på den och den såg inte så svår ut så det känns skönt. Tänkte sätta mig med det nu.

Imorrn kommer henriks föräldrar hem från burma. Gissa om vi längtar att få höra reserapporten :) Henrik hämtar dem på tåget och jag och Veronika åker ut och startar brasa och så ska jag göra en köttfärspaj så äter vi lite tillsammans innan Verran och Henke måste återgå till arbetsuppgifterna..

1 kommentar:

Anonym sa...

Suck... dessa överdrifter...