tisdag 24 mars 2009

Snyft...

Ja vår resa kanske är hotad. Vi har ju länge varit dyksugna in i benmärgen och tänkte åka till Röda Havet och dyka nästa vecka (jaja somliga ville sola också ;)) Men så ringde jag igår och skulle boka sista minuten resan och så var den slut!! :( Ev åker vi nästa tisdag istället och köper bara flyg annars får vi väl hitta på nåt annat istället. Kanske en liten visit till Jönköping/Nässjö (och hämta hem Jonas) och mamma mkubwa Carro :) No offence men hoppas dock på flygturen :)

Höromnatten så pratade jag i sömnen. En lång radda varpå Henrik sa. Va???
Jag svarar: Nej jag försöker bara prata med Jonas men jag tror inte han hör :)

Haha.. Jonas du är då alltid med mig du.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att ni hittar en resa till slut. Jag har nu startat jordgubbs projektet och hoppas kunna äta jordgubbar vad det lider. En bra julklapp du gav mig! Hoppas nu bara det blir några gubbar :)