fredag 27 mars 2009

Packning..

Ja nu packar jag. Inte det roligast jag vet men det måste ju göras :) Har fyllt halva väskan med dyksaker resten får Henrik ta ;) Ja inatt vid 3 tiden börjar äventyret alltså. Appropå äventyr känns det som dagen har varit ett.. Lämnade vid 10 tiden imorse in arabiska tentan - Gode Gud hjälp! (Innan dess hade jag suttit med Israelskivan sen kl halv 8... Sedan kl 11 började min engelska skrivning. Gick jättebra ända tills 20 minuter innan den skulle in då jag såg att jag missförstått uppgiften. Fick ta bort massor och börja om. Hann inte ens korrekturläsa! Uscha gick INTE bra. Slapp dock kugga i sista sekunden för det var fyra uttryck jag glömt lägga in men när jag tog bort halva min text följde 2 av dessa fyra med. Upptäckte det 3 minuter innan tiden gick ut. Härligt nog hann jag slänga in dem men om det passade vet jag inte :P Så det är klart och Israelskivan är lite uppskjuten. Har pysslat lite med den ändå på eftermiddagen men nu börjar det ta sig. Bara framsidan kvar nu. Har alltså gjort 12 av 13 sidor. Inte illa :) Nu kommer Henrik snart hem. Ska fixa nåt att äta, plocka, diska och lite så där så han får vila lite..

1 kommentar:

Emelie sa...

Ha så kul på resan!
Kram