torsdag 19 mars 2009

Skojjat med pappa

Ja idag så har jag försökt skoja med pappa. Kidnappade hans mobil och bytte ringsignal. Till Snälla snälla :) Önskar dock att jag hade valt Tingeling istället. Men vem vet. Den finns ju kvar ;) Han blev förbluffad. Men apropå pappa så tror jag det slagit runt nu :P Han kom hem från Indien igår och var jättestolt att visa sina "kulor" som han köpt på stranden i Indien. Små rosa typ "pepparkorn" som man lägger i vatten som sväller och kan användas som dekoration i typ glasskålar sa han. Det roliga var dock att några blev kvar i hans ficka, som låg i tvättmaskinen :P Hihi ja han är lite rolig min pappa!


Idag har jag haft en härlig dag. Hade iofs en härlig kväll igår med cellgruppen också. Kändes jättebra. Skönt att få lite bönestöd för framtiden nu också, för er som inte vet det så har ju Henrik sagt upp sig och då vi båda är utan jobb känns det som det ligger något annat runt hörnet för oss... Och vi vill veta vad. NU! :) herza.blogg.se


Iaf så gick jag till Hemköp idag uteslutande för att köpa fisk i deras fiskdisk. En trevlig dam gav mig en grundlektion i hur man väljer och tillagar färsk fisk vilket behövdes. Trött på trista frysta laxbitar. Så det blev sej idag. :) Och inte är det dyrare än kyckling heller.. :) Åt dock lax idag. Lax och räksoppa med anis och saffran. Och så hembakat bröd till så klart men brände mig! Så har dom ringt från en hudläkare i stockholm ang mina utslag så fick tydligen en salva utskriven. Varning för Veets vaxremsor då kan man se ut så här över större delen av kroppen till följd av en allergisk chock :P



2 kommentarer:

rebecka. sa...

ser du ut så??? Har DU fått allergisk chock?

Mijja sa...

Yeah that's all me :)