fredag 10 oktober 2008

2 månader

Igår hade vi varit gifta i två månader. Det firades inte direkt storslaget utan jag bad Henrik göra tjockpannkaka (ni som känner honom vet att han avskyr att laga mat men lyckades med bravur så jag hoppas på ny torsdagstradition!). Sen kollade jag på bonde söker fru, ett moskeavsnitt, myste lite innan jag åkte på keramikkurs. Sen kom jag hem och vi la oss.. Henrik skrev en ny sång i förrgår som han spelat in. Klar favvo hittills. Jätteskön soft lovsång.. Mumma :) Ska "fira" lite mer ikväll när jag inte har det lika stressigt. Ska bli den dundergoa lasagnen och får se.. Hmm.. Idol kanske? Eller en film.. Bara fredagsslappa helt enkelt :)

Just det. I onsdags hade vi herr och fru Låda hemma hos oss. Mycket trevligt och de åt upp maten :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe.. herr och fru Låda, kul :)

Va bra att du gillade låten.. PUSS!!!