torsdag 2 oktober 2008

JA!!!

Igår kom canvasen och den var mycket finare än vad vi drömt om! Så nu pryder den vår vägg.. Bild kommer :) Svider kanske lite i plånboken men så får det vara just nu... Men så var de ju Henrik som betalade den också ;) Elinor tittade förbi igår. Mysigt det var alldeles för länge sen!!!

Igår lyckades jag göra en ungspannkaka med "snabb" inställningen på ugnen. Såg lite lustig ut innan jag kom på varför men med lite folie på och en stund i rätt temperatur så blev den precis så där i konsistensen som tjockpannkakorna man fick i skolan :) Sen föröskte jag göra stuvade makaroner men mjölken tog slut. Använde "skuren" filmjölk istället. Så tog stuvningmakaronerna slut och tog vanliga.. Hmm.. Den blev inte speciellt lyckad om vi säger så ;)

Idag ska jag på keramikkurs så de är lite stressigt. Inte nog med det så måste jag jobba över en timme. DÖDENS... 9,5 timmars arbetsdag :P

Oljetavlan blev klar igår nu ska den torka. Bild kommer :)

Inga kommentarer: