söndag 19 oktober 2008

Mitt liv med en musiker...


Ja.. Det börjar bli allt oftare som när jag lägger mig som Henrik sätter sig att spela gitarr.. Jättemysigt kanske någon tycker... Tja ibörjan ;) .. Att höra samma 20 toner 30 gånger i rad tappar sin charm efter typ de 5 första ;) Han är SÅÅÅ perfektionist men så blir det bra också ;) Men det är mysigt med en (faktiskt två) gitarrer i huset för det ÄR trevligt med en privat trubadur... Men det händer allt oftare att han varierar sig med att på den nya Xboxen också ;)


Har ju varit hemma och varit sjuk några dagar nu men idag har jag lyssnat på 2 predikningar från LO och Joakim var SÅÅÅÅ bra idag!! Så har jag målat en tavla som är 120 lång. Det är en STOR tavla det!! :D

1 kommentar:

Mirre sa...

Välkommen in i klubben;)...jag har oxå hört låtar många gånger;)...fast nu går det bra när jag kan skicka ut honom i ett annat hus...ha...ha