torsdag 30 oktober 2008

Ett lyft i tillvaron :)

Ja igår... Var en bra dag ;) Återkommer snart mer om det...

Vi firade min bror dubbelt igår. Han fyller 20 om några veckor och eftersom jag satt honom på skola i Nässjö så ses man ju inte så ofta. Carin, Toni och Therese kom över och vi åt massa onyttigheter och en grymt god smörgåstårta :-) Mamma lyckas alltid!

Ja... Jag är SÅÅÅ ressugen! Kollar på sista minuten biljetter varje dag! Egypten, Malta och Tunisien klingar lite extra bra. Hittade biljetter till Brasilien igår inkl boende i två veckor för 3500. Givetvis var de slut! Hittade till Goa i Indien för samma pris - också slut.. Va matt man blir att priserna ligger kvar då liksom!

Jag har färgat håret för er som inte vet det.. Blondheten har ersatts av en mörkbrun nyans. Skulle bli ljusbrun men håret var väl för blont så det sög åt sig för mycket ;) Men det gör inget.. Ska klippa mig idag. Måste det! Går knappt att kamma längre och nu börjar vi komma på fötter efter bröllopet så bara att bita ihop. Tycker annars att frisörer är en onödig kostnad. Blir alltid så missnöjd men idag är jag faktiskt riktigt spänd och förväntansfull!

På lördag åker vi till Youth! YES va skönt de ska bli! :)Första gången sen bibelskolan jag kommer tillbaka!

Inga kommentarer: