tisdag 4 november 2008

Gårdagen!

Åh idag är jag så glad :)

Vi var bjudna till Maria och Jakob igår och det var så kul och trevligt på allt sätt. Bara "deras" (mest Marias just nu ;) lägenhet var HELT underbar! Ett gammalt hus, de bor på tredje våningen, stort, ljust och gamla golv och mumma va fint det var. :) Kände som jag fick laddat batterierna faktiskt. Vi åt paj och spelade alias och allmänt pratade :) Vilka härliga människor..

Så vi kom hem lite sent så jag åkte med chefen till jobbet vilket innebär att jag fick en timmes sovmorgon.. :D Kan dagen starta bättre??? :) Ikväll har vi inget inplanerat mer än städning så de ska bli så SKÖNT att slappa!!! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var så avkopplande och trevligt för oss med, you are welcome back när som.. nej nu måste jag jobba vidare.
Kramar..