fredag 21 november 2008

Älska SJ!

På grund av förseningar, utpungning av pengar, svindyra biljetter m.m. har jag i många år jag AVSKYTT Sj... Tills idag.. De har en rabatt om man går med i Prio att man får typ alla resor i Januari för 25 kr styck. Enda kruxet är att man får max vara 25... Men jag är ju bara 22 så jag täntke nyttja till max :D Har nu gått med och överväger att åka till Jonas och hälsa på... Och till Stockholm en helg... Och... Får se se... Kanske kan man kombinera Jonas med nybro? I så fall... Tur och retur.. 100 kr för två sådana resor :D Helt otroligt. Go SJ!! :D

Priset för pensionärer är 65 enkel så Dorthy.. Kanske dags för ett återbesök i Januari? :)

2 kommentarer:

Emelie sa...

haha joo :) För mig kostar det 40 spänn tur å retur till sthlm :)
Älska sj i januari :P

Anonym sa...

Haha, synd att inte Marre kan följa med för samma billiga penning. Men jag kan ju åka istället. Jag har ju fortfarande åldern inne. :P