fredag 28 november 2008

Sista orden..

Ja.. Då är det 14 timmar tills jag sitter på tåg ner till Näs-sjön och Ögat.. :P Har nästan ont i magen. Alltid när jag ska resa så kan jag inte sova natten innan.. Men nu eftersom jag åker så illa tidigt, 04, så kunde jag inte sova natten som var heller. Är stuptrött egentligen så det är därför jag oroar mig extra. Men åkte ju till Osby med nattåg i påskas så då borde jag ju klara några timmar nu med.. Ska som sagt hälsa på min lillebror vilket blir skoj :)


Dock lite stressigt ikväll! Slutar en timme tidigare för att hinna med. Oh my va skönt att va hemma kl 4 en fredag! LYX! Så... Ska dock hinna packa, baka matmuffins till resan (snåla smålänningar och det är jag med ;)), baka en adventskaka till mor och far (och mig så klart ;)), ta ett långt skönt bad, vila, se idol och SOVA i tid :) Ska också hinna träffa Henrik en snabbis innan. Klockan 5 åker han iväg ikväll på spelning och han ska ju inte med till Småland så det blir vår första helg ifrån varandra och det sliter sönder mig.. :( Känns jättejobbigt faktiskt.. Men han tycker de ska bli skönt med ungkarlshelg :P Ser dock ENORMT mycket fram emot att lägga mig i ett varmt bad hos mamma och pappa (vi har ju bara en minimal dusch), lyssna på julsånger och bara ha lite Mijjatid.. Kan inte ens minnas när jag hade det sist.. Förstår inte hur småbarnsföräldrar får livet att gå ihop när mitt liv knappt gör det - UTAN barn!

Så.. Blir dåligt med uppdateringar på bloggen nu. Men kom ihåg - Håll tummarna att Johan åker ut nu ikväll! :)

Inga kommentarer: