måndag 24 november 2008

Konsitg natt..

Jag däckade ganska rejält igår. La mig vid fem för att sova lite middag.. Henrik väckte mig 2,5 timme senare :P Helt slut.. Så de blev inte mycket gjort igår.. ;)
Sov lite roligt inatt.. Har spelat alldeles för mycket Yatzy sista tiden och pratade i sömnen om Yatzy i förrgår. När Henrik la sig sa jag "hur var det har jag haft sexor?". Så inatt så försökte han igen och sa att han tar det på femmor. Då svarar jag. Nej jag har en dam och en knekt. Detta har jag dock fragment av så tror jag var lite vaken iaf ;) Sen drömde jag lite mardrömmar.. Sov oroligt och en rolig dröm var när Marre hade näshårsinspektion. Hon är inte speciellt förtjust i näshår så hon skulle kolla upp mig och Henrik.. Men vid närmare eftertanke så var det nog ingen dröm ;) Tror faktiskt detta scenario inträffade på riktigt :P

Inga kommentarer: