tisdag 11 november 2008

Min goa karl

Ja... Oftast klagar vi ju på att vi går om varandra så mycket tidsmässigt och JA jag är riktigt less på att behöva lägga mig 2-3 timmar för det är så tråkigt för oss båda att få somna och vakna ensamma fast vi bor i sover i samma rum.. Men det finns få ljusglimtar även i detta lidande..

I går så vaknade jag och kom ut i köket och då hade Henrik tvättat mina jeans när jag hade gått och lagt mig. Jag som hade gått i samma sketna jeans i nästan en vecka behövde faktiskt byta :) Och igår hade vi Maria och Jacob över på besök och det var trevligt. Skulle ju som sagt pröva en indisk gryta men hade kryddat lite väl så var tvungen spä ut det lite ;) Skulle göra naanbröd men hmm.. ja det gick som det gick kan man väl säga. Vetemjölet tog slut så jag använde skräddmjöl och rågsikt. Blev lite nyttigare iaf men svårbakat :P

Så imorse när jag vaknade så hade Henrik städat upp efter mig i köket och diskat så det var så fint så.. Det var det INTE när jag gick och la mig. Visst är han go? :)

Inga kommentarer: